سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای من! کدام یک از مردم نزد تو محبوبتر است؟ فرمود : دانشمندی که دانشمند دیگری را می جوید . [موسی علیه السلام]

گوشه ای دنج برای من


بعد از پنج سال ، امروز موفق شدم قرآن رو با همون لذت و حلاوتی که در گذشته میخوندم ، تلاوت کنم !!! 

نمیدونم چرا .. درست از زمان شروع بارداریم رفته رفته نسبت به خوندن قرآن سرد شدم .. یادمه اولش بخاطر ویار خیلی شدید اصلا نمیتونستم حتی ذکر هم بگم .. بعدم که بیکاری همسر و بدخلقی هاش و .. کم کم بی حوصلم کرد و بعدتر هم گرفتار افسردگی شدم و به مرور با بالاگرفتن اختلافات خانوادگی ، انگیزه و نشاطمو از دست دادم و بکلی فاصله گرفتم ازش ..

ولی به لطف خدا ، امروز بدون هیچ حس اجبار و فشاری ، بصورت خودخواسته رفتم سراغ این کتاب آسمانی .. اولشم قصدم خوندن فقط چند آیه بود .. 

اما .. 

اونقدر به دلم نشست کلمات و آیات که ادامه دادم .. 

گویی تمام خاطرات روزهای خوب گذشته و حتی دوره هایی که در کنار خوبان میگذروندم برام تداعی شد .. 

اساتیدم .. دوستانم .. فراغت خاطرم .. و ... 

چه خوب بود که هنوز میفهمیدم معنی آیات و عباراتو ..

من غرق خوندن بودم و سارا کوچولو متعجب خیره به من شده بود .. 

گویی تا بحال مادرشو در این حالت آرامش و لذت ندیده بود .. 

کم کم رفت و تمام کتاب ادعیه و دیوان حافظ رو هم آورد کنارم و شروع کرد به بازی در سکوت .. 

اون گوش میداد و من میخوندم .. 

تا اینکه برنامه مورد علاقش شروع شد ، برا همین رفتم توی اتاق که هم اون راحت باشه هم من .. 

داشتم میخوندم که وسط برنامه پاشد اومد پیشم .. روبروم نشست و نگاهم میکرد .. 

گفتم مامان مگه نمیخوای برنامه تو ببینی ؟ 

گفت میبینم ، ولی حالا یکم میخوام پیشت باشم .. 

هی میرفت و میومد .. 

کم کم خسته شدم .. خواستم صفحه رو ببندم که اومد دستمو گرفت و گفت بخون مامان .. میخوام باز بخونی .. ! 

و چه شیرین بود اون لحظات .. 

دیگه نمیدونم تکرار بشه همچین لحظه ای یا نه .. 

توفیق خوندن دوباره داشته باشم یا نه .. 

و زمان خوندن از درک آیات با همین علم ناقص خودم لذت ببرم ببرم یا نه 

فقط ..

میدونم خیلی خوب بود و خداروشکر میکنم بابت این اتفاق .. 

الحمدلله .. 

 

 

 

 

 

 



ساره ::: چهارشنبه 100/1/25::: ساعت 7:50 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :21205
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
ساره
اینجا .. این گوشه .. منم و دلم .. اگه چند ماه از تاریخ آخرین پستم گذشت و بروز نشدم دیگه ، حلالم کنین .
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<