سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر دوست داری که خداوند دوستت بدارد، به دنیا بی علاقه باش و اگر دوست داری مردم دوستت بدارند، هرگاه از مال دنیا چیزی به دستت افتاد، آن را به سوی آنان بیفکن [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

گوشه ای دنج برای من


[نوشته ی رمز دار]  



ساره ::: یکشنبه 101/6/20::: ساعت 7:9 عصر


الان از اون دسته حالتهام که نیاز به نوشتن دارم ، نیاز به آشکار بودن وبم دارم و این گوشه گیری حالمو خوب نمیکنه ولی چکنم که بخاطر مهمون کوچولوی خونمون (پسر برادرم) و شلوغ کاریهای دخترک با اون و مخاطب قرار دادن گاه و بیگاه من ، نمیتونم تمرکز کنم بنویسم .. چکنم که فعلا عمومی بودن احساس امنیت بهم نمیده و مجبورم به همین شرایط راضی باشم .. 

دلم میخواد مثل قبل تند تند تایپ کنم و حرفای دلمو بنویسم اما انگار هربار یه چیزی جلومو میگیره و میگه بیخیال بابا ..حالا بنویسی مگه تغییر میکنه شرایط زندگیت ؟ 

و بعد خودم به خودم جواب میدم که مگه باید تغییر کنه ؟ .. من فقط میخوام آروم بشم .. 

ولی باز صفحه رو که باز میکنم ، یکم به نور سفید گوشی از صفحه سفید خیره میشم .. و بعد از اینکه غرق در فکر میشم ، بدون نوشتن حتی یک کلمه ، صفحه رو میبندم و تمام .. 

نمیدونم خوبه یا نه .. فقط میدونم دلتنگ روزای گذشته میشم .. همون روزایی که کلی دست و پا میزدم تا از پس مشکلات زندگیم با موفقیت بربیام و تند تند هم قدم به قدمشو مینوشتم .. 

مثل الان راکد نبودم .. 

و این رکودمو دوست ندارم ولی انگیزه ای هم برای حل کردنش ندارم فعلا .. 

 

 



ساره ::: یکشنبه 101/6/6::: ساعت 9:18 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 24
کل بازدید :20225
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
ساره
اینجا .. این گوشه .. منم و دلم .. اگه چند ماه از تاریخ آخرین پستم گذشت و بروز نشدم دیگه ، حلالم کنین .
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<